Paslaugos.

Pardavimo seminarai.jpg

Pardavimų Workshop‘as – tai praktinių užsiėmimų rinkinys, kurio pagrindinis tikslas – įtraukiant įmonės pardavėjus į diskusiją, užtikrinti intensyvų žinių ir įgūdžių tobulinimo procesą bei sistemingai kelti pardavimo efektyvumą, tokiu būdu užtikrinant pardavimų komandos bei kompanijos vertės auginimą.

Pardavimo efektyvumas.jpg

Ši paslauga skirta įmonėms, kurios nori per pakankamai trumpą laiką ženkliai padidinti pardavimo efektyvumą. Paslauga orientuota į kompanijos pardavimo veiklos modelio išgryninimą atsakant į klausimus:

  • Kas pirks?

  • Už kiek pirks?

  • Ką pirks?

  • Kaip pirks?

  • Kada pirks?

Pardavimo veiklos modelis formuojamas remiantis pardavimo efektyvumo formule, kurios dėka kompanija parduoda Daugiau, Brangiau ir Greičiau.

Nuolatinis pardavimu treneris.jpg

Įmonės vidinis treneris būtinas toms kompanijoms, kurios nori stipriai padidinti savo konkurencingumą ne tik verslo, bet ir darbo rinkoje. Nuolatinis pardavėjų ugdymas kaip teoriniame, taip ir praktiniame lygmenyje tapo neatsiejama kiekvienos perspektyvios įmonės kasdienybe. Kompanijos, kurios jau turi nuolatinį pardavimų trenerį, džiaugiasi jo kuriama nauda bei rezultatais ir net neketina grįžti prie ankstesnio „vienadienių mokymų“ modelio.

Pardavimu vadovas.jpg

Ši paslauga skirta įmonėms, kuriose pardavimų komandą sudaro nedidelis kiekis pardavėjų, o skyriaus vadovo rolę atlieka įmonės direktorius. Toks vadovavimo modelis gal ir apsimoka pinigine prasme, tačiau toli gražu nėra pats geriausias. Tokiais atvejais rekomenduojame samdyti Pardavimo Skyriaus Vadovą pagal poreikį. Kaina bus ženkliai mažesnė nei samdyti vadovą pilnu etatu, o rezultatas pranoks visus lūkesčius.

Personalo atranka.jpg

Dažniausiai, pardavimo specialistus atrenka įmonės HR vadovas, kuris taip pat atsakingas ir už buhalterių, administratorių, inžinierių, vadovų ir kitų specialistų atranką. Lygiai tokia pati situacija ir samdant atrankų kompanijas – tas pats darbuotojas atrenka visų sričių specialistus. Ar tikrai tai geriausiai būdas?

Mūsų požiūriu – tegul pardavėjus atrenkaardavimo

specialistai. Gero ir motyvuoto pardavėjo atranka – tai pardavimo ekspertų darbas.

Pardavimu seminarai.jpg

Prieš atliekant pokyčius pardavimo skyriuje, reikia suprasti, kad pardavimai tai ne menas, pardavimai tai mokslas. Šis mokslas turi savo taisykles, teoremas, aksiomas, matavimo vienetus ir įrankius. Pardavimai tai didžiulis prekių ir paslaugų, klientų, sandorių, pardavėjų ir vadovų tarpusavio sąveikos mechanizmas, kuris reikalauja ne kūrybinio, bet sisteminio priėjimo. Pardavimų konsultacijos padės jums išgryninti jūsų pardavimo sistemos mechanizmą ir pamatyti jo stipriąsias bei silpnąsias vietas. Tokiu būdu bus lengviau priimti vieną ar kitą sprendimą ir optimizuoti įmonės pardavimus.