
Pardavimų
Konsultacijos
Pardavimų
Konsultacijos
Dalyvaujant pardavimų seminaruose, konferencijose arba klausant įvairių pranešimų pardavimų tema, dažnai galima susidurti su įsitikinimu, kad pardavimai tai menas. Remdamasis šiuo požiūriu, verslas nedvejodamas pradeda aktyviai naudoti savo „kūrybinį“ potencialą, tapydamas savo pardavimų „šedevrą“. Jeigu jums jau teko užsiimti panašia tapyba, tuomet žinote, kaip neigiamai tai gali paveikti jūsų verslą.
Pardavimų konsultacija – tai verslo pardavimų veiklos planavimo procesas, kurio esmė – užtikrinti nepaliaujamą įmonės vertės augimą, pasitelkiant nuolatinį pardavimų didinimą bei skatinimą, atsižvelgiant į prekybą lemiančius veiksnius, tokius kaip: rinka, klientai, produkcija, marketingas, pardavimai ir personalas.
Kas Yra
Pardavimas?
Pardavimas – tai procesas, kurio metu klientas vedamas iš „nepirkimo“ būsenos į „pirkimo“ būseną. Teigiamas šio proceso rezultatas – sandorio uždarymas.
Egzistuoja dviejų tipų pardavimai – aktyvus ir pasyvus. Aktyviais vadinami tie pardavimai, kuriuose komunikacija su klientu inicijuojama įmonės darbuotojo – pardavėjo. Tarp populiariausių tokio tipo pardavimų yra telemarketingas ir tiesioginiai pardavimai. Pasyviais vadinami tie pardavimai, kuriuose komunikacijos iniciatoriumi tampa pats klientas, tokiu būdu savarankiškai aktyvindamas pardavimo proceso eigą, kartais net iki pat sandorio uždarymo.
Konsultacijų
Nauda
-
Padidinsite įmonės pardavimus
-
Rasite ir pašalinsite tai, kas apsunkina jūsų prekybą
-
Sustiprinsite esamas ir įdiegsite naujas pardavimų galimybes
-
Pardavimų procesai taps aiškūs ir kontroliuojami
-
Sustiprinsite savo komandą naujomis žiniomis ir įgūdžiais
-
Suprasite verslo vystymo kryptį
-
Pakilsite į kitą lygį
-
Rezultatai čia ir dabar

Kada
Reikalinga
Konsultacija?
Norint Optimizuoti
Pardavimus
Kompanijos, kurios ilgą laiką sėkmingai vykdė pardavimus supranta, kad norint neprarasti augimo tempų ir nuolat didinti savo dalį rinkoje, tiesiog būtina optimizuoti pardavimų modelį. Galbūt jūsų kompanijoje tas pats vadybininkas rūpinasi esamų klientų išlaikymu, antriniais pardavimais, naujų klientų paieška, šaltais skambučiais, sandorių uždarymu ir t.t., o dabar jūs nusprendėte optimizuoti pardavimų veiklos modelį ir šias roles paskirstyti tarp kelių skirtingų vadybininkų? Tuomet pardavimų auditas kaip tik jums.
Prieš atliekant permainas, svarbu tiksliai įvertinti galimas rizikas ir aiškiai nustatyti investicijų atsiperkamumą. Konsultacijų dėka jums bus paprasčiau priimti sprendimus arba pavėlinti pokyčius, iki kol nebus pašalintos nustatytos rizikos.
Savininkui Pageidaujant
Atsitraukti Nuo Verslo
Lietuvoje virš 90 procentų kompanijų priklauso smulkaus ar vidutinio verslo segmentui, todėl daugumoje jų vadovaujančiose pozicijose dirba įmonių savininkai. Sėkmingai vystant kompanijos veiklą į vadovų pozicijas palaipsniui priimami samdomi darbuotojai, t.y. žmonės, kurie yra savo srities specialistai, tačiau neturi įmonės akcijų ir dirba už sutartą atlyginimą bei papildomus priedus. Būtent dėl šios priežasties tokių vadovų požiūris į kompaniją niekada nesutaps su savininko požiūriu. Lygiai taip pat nesutaps ir požiūris į įmonės pardavimų strategiją trumpalaikėje ir juolab ilgalaikėje perspektyvose.
Jeigu esate įmonės savininkas ir norite atsitraukti nuo jums priklausančio verslo, tačiau tuo pat metu pageidaujate turėti pardavimų veiklos efektyvumo užtikrinimo įrankius, tuomet jums pardavimų konsultacijos bus ypač aktualios.
Norint Perkelti
Verslą į Kitą Lygį
Kokia pagrindinė verslo užduotis? Dauguma verslo savininkų į šį klausimą atsakytų paprastai: pagrindinė verslo užduotis – tai pelno didinimas. Būtų sunku su jais nesutikti. O, bet, tačiau... verslo ekosistemoje egzistuoja ne vien kompanijų akcininkai, be jų ten galima rasti departamentų ir skyrių vadovus, jiems pavaldžius darbuotojus, vadybininkus bei asistentus. Šiuolaikiniame pasaulyje verslo perkėlimas į kitą lygį grindžiamas ne vien pelno auginimu. Privalu atsižvelgti į tai, kaip tas pelnas bus didinamas, t.y. kaip bus auginamos pajamos ir kokiu būdu bus mažinamos išlaidos.
Pardavimų konsultacijos padės jums atsakyti į pirmąjį klausimą ir leis suprasti, kiek pajamų auginimo strategija sutampa su darbuotojų įsitikinimais bei interesais. Kitas kompanijos lygis tai ne vien didesnis pelnas, tai kitoks požiūris į kompanijos valdymą bei vadovavimą, kitoks požiūris į verslo ekosistemą per pardavimų veiklos modelio prizmę.
Norint Padidinti
Reklamos Biudžetą
Yra kelios pagrindinės marketingo užduotys:
-
Informuoti – supažindinti potencialų klientą su reklamos objektu;
-
Įtikinti – atskleisti objekto pranašumus, lyginant jį su konkurentais;
-
Priminti – išlaikyti tikslinės auditorijos susidomėjimą objektu.
Visos šios užduotys atsakingos už antrąjį pardavimų proceso etapą, kurio tikslas – supažindinti potencialų pirkėją su kompanijos produktais ir paslaugomis. Primename, kad pirmasis pardavimų proceso etapas tai – pasiruošimas. Būtent šį etapą daugumą kompanijų ignoruoja arba praleidžia, nesutekdamos jam deramo dėmesio, todėl pinigai įdėti į reklamą teisog paleidžiami vėjais. Pardavimų konsultacijos leis detaliai pasiruošti reklaminių kampanijų paleidimui ir padės tiksliai apskaičiuoti investuotų pinigų atsiperkamumą.
Prieš Įžengiant į
Naują Rinką
Verslo galimybių plėtra ir nuolatinis įmonės vertės auginimas įmanomas tik tuo atveju, jeigu kompanijoje deramai sustyguoti sisteminiai procesai. Kompanijos pardavimų veiklos procesas yra vienas svarbiausių, nes be pardavimų ir nuolatinių apyvartinių lėšų įmonė ilgai neišgyvens. Įmonėje naudojamų pardavimų procesų kiekis priklauso nuo pardavimo kanalų kiekio. Verslas dažnai daro klaidą, sutapatindamas pardavimo kanalą su pardavimo piltuvėliu. Pardavimo kanalas tai klientų pritraukimo būdas, kitaip tariant marketingo veiklos įrankis, kurio efektyvumas matuojamas pritrauktų klientų kiekiu. Savo ruožtu pardavimo piltuvėlis tai įrankis, skatinantis klientą įsigyti prekę. Šį įrankį galima traktuoti, kaip pardavimo procesą, kuris apjungia kelis skirtingus kliento skatinimo etapus, paskutinis iš kurių – pardavimas. Pardavimo piltuvėlio efektyvumas matuojamas konversijos dydžiu kiekviename etape.
Prieš įžengiant į naują rinką ir aktyvuojant jai būdingus pardavimo kanalus, privalu įsitikinti, kad deramai sustyguoti dabartiniai pardavimų procesai. Po pardavimų konsultacijos, jūs turėsite pilną informaciją apie naudojamo klientų pritraukimo modelio efektyvumą ir pardavimų procesų veiksmingumą.