Pardaveju atranka_edited.jpg

Pardavėjų

Atranka

Situacija

Rinkoje

Šiuolaikinėje rinkoje, nepriklausomai nuo produkto išskirtinumo, nepakartojamų jo savybių, unikalaus dizaino ar nepaprastų funkcijų, jį vis vien reikia P A R D A V I N Ė T I.

Būtent dėl šios priežasties pardavimų vadybininko profesija – viena paklausiausių ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Tuo pat metu, ši specialybė patenka į dažniausiai migruojančių profesijų sąrašą. Per metus vidutiniškai 20-25 % vadybininkų pereina iš vienos įmonės į kitą.

Kompanijos nuolatos ieško pardavimų ekspertų, naudodamos pasenusias metodikas, todėl rezultatas atrodo taip:

Užburtas

Ratas

Ratas.PNG

01 Skelbimas CV portale

02 Atranka pagal reikalavimus

03 Darbo pokalbis

04 Įdarbinimas

05 Keli mėnesiai darbo

06 Prašymas atleisti iš darbo

Išeitis

Aukščiau paminėtame modelyje, pardavimų specialistus atrenka įmonės HR vadovas, kuris taip pat atsakingas ir už buhalterių, administratorių, inžinierių, vadovų ir kitų specialistų atranką. Lygiai tokia pati situacija yra samdant atrankų kompanijas – tas pats darbuotojas atrenka visų sričių specialistus.

​Išeikite iš šio užburto rato, tegul pardavėjus atrenka pardavimų specialistai. Gero ir motyvuoto pardavėjo atranka – tai pardavimo ekspertų darbas.

doors-1767564_1920.png

JUMS TENKA SUSIDURTI SU ŠIAIS IŠŠŪKIAIS?

Negalite surasti tinkamų pardavėjų?

Per mažai kandidatų į jūsų skelbimą?

Pardavėjai išeina pas konkurentus?

Vadybininkai nori tik gauti, bet nenori dirbti?

Pardavimų mokymai neduoda jokių rezultatų?

Pardavimų skyriaus motyvacija žemiau nulio?

Kandidatų reikalavimai netelpa į jokius rėmus?

Klientai pyksta dėl nuolatinės pardavėjų kaitos?

Įdarbintumėte

Šį Pardavėją?

PASIEKIMAI

  • Virš 2.000 verslo susitikimų su didžiausiomis Lietuvos kompanijomis

  • Sudaryta daugiau nei 800 kontraktų

  • Bendra sandorių suma viršija 2.160.000 eurų, vidutinis pelningumas 28%

  • Sukurti ilgalaikiai santykiai su Lietuvos verslo lyderiais

DARBO POBŪDIS

  • Esamų klientų portfelio valdymas

  • Papildomi ir kryžminiai pardavimai (angl. Upselling, Cross-selling)

  • Naujų klientų paieška vykdant šaltus skambučius (angl. Cold calling)

  • Pardavimų strategijos kūrimas ir prognozavimas

  • Konkurentų stebėjimas ir analizė

  • Nuolatinis rinkos tendencijų stebėjimas

  • Prezentacijų paruošimas ir pristatymas

  • Kolegų konsultavimas sudėtinguose projektuose

  • Derybos su stambiais klientais

  • Sutarčių derinimas konsultuojantis su teisės skyriumi

  • Sandorių sudarymas su stambiausiomis Lietuvos kompanijomis

  • Santykių su naujais klientais užmezgimas taikant tinklaveiką (angl. Networking)

Businessmen

KODĖL MES?

Nes taupome Jūsų pinigus

Vienas skelbimas darbo portale kainuoja apie 150 – 170 eurų.

Jeigu skelbsite keliuose portaluose, kaina gerokai išaugs

Mūsų atveju jūs mokate lygiai 0,- eurų.

Priežastis Nr. 1

 

Vadybininkai, Kurie

Moka Parduoti

Capture1.PNG
Capture2.PNG
Capture3.PNG
Capture4.PNG
Capture5.PNG
Capture6.PNG
Capture7.PNG
AdobeStock_294509671.jpeg

Jūsų

Patogumui

Atvyksime į

Ofisą

Suorganizuosime Vietą

Susitikimams

Derinant bendradarbiavimo sąlygas, jums nereikės gaišti savo laiko kelionėms ir laukti kamščiuose, mes patys atvyksime į jūsų biurą, jums patogiu laiku.

Kartais kompanijos nori atsisveikinti su esamu darbuotoju, bet negali to padaryti, kol nesurado naujo. Jeigu jūsų ofiso patalpų išdėstymas nesuteikia konfidencialumo susitikimams su naujais kandidatais, mes mielai pasiūlysime jums savo patalpas.

Įsigilinsime į 

Poreikius

Norint atrinkti gerą pardavėją, reikalingas ne tik keliamų reikalavimų sąrašas, bet ir aiškus suvokimas, ko iš tikrųjų tikimasi iš kandidato ir kaip bus vertinama jo veikla laiko perspektyvoje. Turime jau paruoštas metodines priemones šiam tikslui pasiekti, todėl užduotį atliksime greitai ir sklandžiai.

Pristatysime

Situaciją Rinkoje

Įmonės, kurios retai užsiima naujų darbuotojų paieška, nežino paskutinių darbo rinkos aktualijų, todėl lūkesčiai ne visada sutampa su norimu rezultatu. Suteiksime jums daugiau informacijos apie šiuometinę padėtį pardavimų segmente ir padėsime sugeneruoti bent kelis potencialių kandidatų profilius.

Išanalizuosime

Motyvacinę Sistemą

Vienas opiausių klausimų, samdant pardavėją – koks turėtų būti bazinis atlyginimas ir koks priedas nuo pardavimų? Šį klausimą palikite mums. Naudodami mūsų parengtas skaičiavimo metodikas, tiksliai nustatysime optimalų balansą tarp pastovaus ir kintamo užmokesčio.

Susisiekite su mumis ir sužinokite apie visas pardavėjų atrankų galimybes!