Nėra Pardavimų
Nėra Verslo
Mokymų Programa
1. Nėra pardavimų, nėra verslo. Kodėl gera verslo idėja neužtikrina sėkmės?
-
Pardavimai kaip verslo variklis: kodėl idėja be pardavimo strategijos žlunga
-
Rinkos supratimo svarba: kaip klientų poreikių analizės trūkumas žlugdo verslą
-
Vertės komunikacija: kodėl vien gera idėja negali „parduoti“ savęs
-
Konkuruojančios rinkos iššūkiai: kodėl inovatyvi idėja nėra pakankama norint įveikti konkurenciją
-
Operatyvinės veiklos svarba: kaip nesugebėjimas valdyti pardavimų procesų stabdo verslo sėkmę
2. Pardavimų psichologija. Ką privalu žinoti apie pardavimus kiekvienam verslininkui?
-
Kliento mąstymo supratimas: kaip psichologija padeda atpažinti klientų poreikius ir motyvus
-
Pasitikėjimo kūrimas: emocijų ir logikos svarba pardavimuose
-
Sprendimo priėmimo psichologija: kaip pardavimo specialistai gali įtakoti pirkimo procesą
-
Prieštaravimų valdymas: kaip sėkmingai įveikti klientų abejones ir prieštaravimus
-
Pardavimų kalbos galia: kaip teisingai formuluoti žinutes, kad jos skatintų veiksmą
3. Trumpiausias kelias į pardavimus. Nuo ko priklauso pardavimų sėkmė?
-
Tikslinės auditorijos pažinimas: kaip tai gali pagreitinti pardavimų procesą
-
Vertės pasiūlymo aiškumas: kodėl svarbu, kad klientas greitai suprastų naudą /vertę/sprendimą
-
Efektyvūs pardavimų kanalai: kaip pasirinkti tinkamą kelią į kliento širdį
-
Greita reakcija ir atsakas: kaip laiko valdymas padeda pardavimuose
-
Pardavimo technikų taikymas: kaip tinkamai pritaikyti pardavimo metodikas rezultatui užtikrinti
4. Pardavimų procesas. Kur dažniausiai suklumpa verslas?
-
Silpna pardavimų strategija: kodėl verslas stringa be aiškaus veiksmų plano
-
Pardavimo piltuvėlio nevaldymas: kaip blogai suvaldytas pardavimų procesas stabdo augimą
-
Nepakankamas dėmesys klientų prieštaravimams: kodėl verslas stringa sprendžiant klientų abejones
-
Prasta komandos motyvacija ir mokymai: kaip vidiniai veiksniai stabdo pardavimus
5. Pardavimų kanalai. 20 galimybių parduoti jūsų prekes.
-
Pardavimų kanalų pasirinkimas: kaip nustatyti tinkamiausius būdus pasiekti savo klientus
-
Daugiafunkciškumas: kodėl svarbu naudoti kelių pardavimų kanalų strategiją
-
Skaitmeniniai pardavimų kanalai: kaip maksimaliai išnaudoti internetinę erdvę
-
Pardavimo kanalų efektyvumo matavimas: kaip stebėti ir optimizuoti savo kanalų veiklą
-
Bendradarbiavimo kanalai: kaip partnerystės ir tinklai gali praplėsti pardavimų galimybes
6. 100% sandorių uždarymo formulė. Kaip parduoti neparduodant?
-
Konsultacinis pardavimas: kaip tapti patarėju, o ne pardavėju
-
Empatija ir pasitikėjimo kūrimas: kodėl nuoširdus ryšys su klientu uždaro daugiau sandorių
-
Subtilus įtikinėjimas: kaip panaudoti psichologinius principus, kad klientas pats norėtų pirkti
7. Pardavimų efektyvumo formulė. Kaip 2-3 kartus padidinti savo pardavimus?
-
Tai ko nežino kiti: pardavimų efektyvumo formulė ir jos panaudojimas
-
Lengviausias kelias į didesnius pardavimus: 15 būdų padidinti pardavimus ir jų efektyvumą
-
20 įdėjų pardavimų plėtrai
8. Nuo teorijos prie praktikos. Pirmų žingsnių vadovas.