top of page
Kaip pradėti verslą teisingai II.jpg

Nėra Pardavimų
Nėra Verslo

Mokymų Programa

1.    Nėra pardavimų, nėra verslo. Kodėl gera verslo idėja neužtikrina sėkmės?

  • Pardavimai kaip verslo variklis: kodėl idėja be pardavimo strategijos žlunga

  • Rinkos supratimo svarba: kaip klientų poreikių analizės trūkumas žlugdo verslą

  • Vertės komunikacija: kodėl vien gera idėja negali „parduoti“ savęs

  • Konkuruojančios rinkos iššūkiai: kodėl inovatyvi idėja nėra pakankama norint įveikti konkurenciją

  • Operatyvinės veiklos svarba: kaip nesugebėjimas valdyti pardavimų procesų stabdo verslo sėkmę

2.    Pardavimų psichologija. Ką privalu žinoti apie pardavimus kiekvienam verslininkui?

  • Kliento mąstymo supratimas: kaip psichologija padeda atpažinti klientų poreikius ir motyvus

  • Pasitikėjimo kūrimas: emocijų ir logikos svarba pardavimuose

  • Sprendimo priėmimo psichologija: kaip pardavimo specialistai gali įtakoti pirkimo procesą

  • Prieštaravimų valdymas: kaip sėkmingai įveikti klientų abejones ir prieštaravimus

  • Pardavimų kalbos galia: kaip teisingai formuluoti žinutes, kad jos skatintų veiksmą

3.    Trumpiausias kelias į pardavimus. Nuo ko priklauso pardavimų sėkmė?

  • Tikslinės auditorijos pažinimas: kaip tai gali pagreitinti pardavimų procesą

  • Vertės pasiūlymo aiškumas: kodėl svarbu, kad klientas greitai suprastų naudą /vertę/sprendimą

  • Efektyvūs pardavimų kanalai: kaip pasirinkti tinkamą kelią į kliento širdį

  • Greita reakcija ir atsakas: kaip laiko valdymas padeda pardavimuose

  • Pardavimo technikų taikymas: kaip tinkamai pritaikyti pardavimo metodikas rezultatui užtikrinti


4.    Pardavimų procesas. Kur dažniausiai suklumpa verslas?

  • Silpna pardavimų strategija: kodėl verslas stringa be aiškaus veiksmų plano

  • Pardavimo piltuvėlio nevaldymas: kaip blogai suvaldytas pardavimų procesas stabdo augimą

  • Nepakankamas dėmesys klientų prieštaravimams: kodėl verslas stringa sprendžiant klientų abejones

  • Prasta komandos motyvacija ir mokymai: kaip vidiniai veiksniai stabdo pardavimus


5.    Pardavimų kanalai. 20 galimybių parduoti jūsų prekes.

  • Pardavimų kanalų pasirinkimas: kaip nustatyti tinkamiausius būdus pasiekti savo klientus

  • Daugiafunkciškumas: kodėl svarbu naudoti kelių pardavimų kanalų strategiją

  • Skaitmeniniai pardavimų kanalai: kaip maksimaliai išnaudoti internetinę erdvę

  • Pardavimo kanalų efektyvumo matavimas: kaip stebėti ir optimizuoti savo kanalų veiklą

  • Bendradarbiavimo kanalai: kaip partnerystės ir tinklai gali praplėsti pardavimų galimybes


6.    100% sandorių uždarymo formulė. Kaip parduoti neparduodant?

  • Konsultacinis pardavimas: kaip tapti patarėju, o ne pardavėju

  • Empatija ir pasitikėjimo kūrimas: kodėl nuoširdus ryšys su klientu uždaro daugiau sandorių

  • Subtilus įtikinėjimas: kaip panaudoti psichologinius principus, kad klientas pats norėtų pirkti


7.    Pardavimų efektyvumo formulė. Kaip 2-3 kartus padidinti savo pardavimus?

  • Tai ko nežino kiti: pardavimų efektyvumo formulė ir jos panaudojimas

  • Lengviausias kelias į didesnius pardavimus: 15 būdų padidinti pardavimus ir jų efektyvumą

  • 20 įdėjų pardavimų plėtrai

8.    Nuo teorijos prie praktikos. Pirmų žingsnių vadovas.

Susisiekite su mumis ir gaukite visą informaciją apie mokymus "Nėra pardavimų - Nėra verslo. Kaip pradėti verslą teisingai?". Vietų kiekis ribotas!

bottom of page