Paslaugos.

Pardavimų

Workshop'as

Analize.jpg

Pardavimų Workshop‘as – tai praktinių seminarų rinkinys, kurio pagrindinis tikslas – įtraukiant įmonės pardavėjus į diskusiją, užtikrinti nepaliaujamą žinių ir įgūdžių tobulinimo procesą bei sistemingai kelti pardavimų efektyvumą, tokiu būdu užtikrinant pardavimų bei kompanijos vertės auginimą.

Daugiau, Brangiau,

Greičiau

vectorstock_27593112.jpg

Ši paslauga skirta įmonėms, kurios nori per pakankamai trumpą laiką ženkliai padidinti pardavimų efektyvumą. Paslauga orientuota į kompanijos pardavimų veiklos modelio išgryninimą atsakant į klausimus:

  • Kas pirks?

  • Už kiek pirks?

  • Ką pirks?

  • Kaip pirks?

  • Kada pirks?

Pardavimų veiklos modelis formuojamas remiantis pardavimų efektyvumo formule, kurios dėka kompanija parduoda Daugiau, Brangiau ir Greičiau.

Pardavimų Skyriaus

Vadovas

vectorstock_27593076.jpg

Ši paslauga skirta įmonėms, kuriose pardavimų komandą sudaro nedidelis kiekis pardavėjų, o skyriaus vadovo rolę atlieka įmonės direktorius. Toks vadovavimo modelis gal ir apsimoka pinigine prasme, tačiau toli gražu nėra pats geriausias. Tokiais atvejais rekomenduojame samdyti Pardavimų Skyriaus Vadovą pagal poreikį. Kaina bus ženkliai mažesnė nei samdyti vadovą pilnu etatu, o rezultatas pranoks visus lūkesčius.

Pardavėjų

Atranka

Identifikavimas.jpg

Dažniausiai, pardavimų specialistus atrenka įmonės HR vadovas, kuris taip pat atsakingas ir už buhalterių, administratorių, inžinierių, vadovų ir kitų specialistų atranką. Lygiai tokia pati situacija ir samdant atrankų kompanijas – tas pats darbuotojas atrenka visų sričių specialistus. Ar tikrai tai geriausiai būdas?

Mūsų požiūriu – tegul pardavėjus atrenka pardavimų specialistai. Gero ir motyvuoto pardavėjo atranka – tai pardavimo ekspertų darbas.

Pardavimų

Konsultacijos

 

Fonas.jpg

Prieš atliekant pokyčius pardavimų skyriuje, reikia suprasti, kad pardavimai tai ne menas, pardavimai tai mokslas. Šis mokslas turi savo taisykles, teoremas, aksiomas, matavimo vienetus ir įrankius. Pardavimai tai didžiulis prekių ir paslaugų, klientų, sandorių, pardavėjų ir vadovų tarpusavio sąveikos mechanizmas, kuris reikalauja ne kūrybinio, bet sisteminio priėjimo. Pardavimų konsultacijos padės jums išgryninti jūsų pardavimų sistemos mechanizmą ir pamatyti jo stipriąsias bei silpnąsias vietas. Tokiu būdu bus lengviau priimti vieną ar kitą sprendimą ir optimizuoti įmonės pardavimus.