Pardavimų Veiklos
Modelis
Pardavimų veiklos modelis tai priemonių rinkinys, nusakantis, kokiais pardavimo kanalais ir kokiu būdu bus vykdomas jūsų produkcijos ar paslaugų realizavimas rinkoje.
Pardavimų veiklos modelį sudaro pardavimų metodikos ir procesai, kurių efektyvumas pagrįstas pelninga kompanijos veikla, o maksimalus naudingumas apskaičiuotas, remiantis pardavimų efektyvumo formule.
Pardavimų Efektyvumo
Formulė
Pardavimų efektyvumo arba tikroji pardavimų formulė disponuoja trimis pagrindiniais kintamaisiais:
-
pardavimų kiekis per ataskaitinį laikotarpį (Pk);
-
vidutinė kontrakto suma (∆S);
-
vidutinis sandorio uždarymo laikas (∆t).
Pe=(Pk × ∆S)
∆t
Akivaizdu, kad norint pagerinti pardavimų efektyvumą, reikia didinti pardavimų kiekį arba vidutinę kontrakto sumą. Taip pat, teigiamo efektyvumo pokyčio galima pasiekti, trumpinant vidutinį sandorio uždarymo laiką.
Viena pagrindiniu pardavimų veiklos modelio užduočių – nuolat gerinti visus šiuos tris rodiklius.
Pardavimų Veiklos
Modelio Formavimas
Efektyvaus pardavimų veiklos modelio formavimo metu, detaliai išnagrinėjamos visų pardavime dalyvaujančių subjektų galimybių ribos, sprendimo priėmimą lemiantys veiksniai, turimos alternatyvos, motyvuojantys faktoriai ir tarpusavio sąveikos normos bei taisyklės.

PARDAVIMŲ VEIKLOS MODELIO FORMAVIMO ETAPAI
Negalite surasti tinkamų pardavėjų?
Per mažai kandidatų į jūsų skelbimą?
Pardavėjai išeina pas konkurentus?
Vadybininkai nori tik gauti, bet nenori dirbti?
Pardavimų mokymai neduoda jokių rezultatų?
Pardavimų skyriaus motyvacija žemiau nulio?
Kandidatų reikalavimai netelpa į jokius rėmus?
Klientai pyksta dėl nuolatinės pardavėjų kaitos?
Įdarbintumėte
Šį Pardavėją?
PASIEKIMAI
-
Virš 2.000 verslo susitikimų su didžiausiomis Lietuvos kompanijomis
-
Sudaryta daugiau nei 800 kontraktų
-
Bendra sandorių suma viršija 2.160.000 eurų, vidutinis pelningumas 28%
-
Sukurti ilgalaikiai santykiai su Lietuvos verslo lyderiais
DARBO POBŪDIS
-
Esamų klientų portfelio valdymas
-
Papildomi ir kryžminiai pardavimai (angl. Upselling, Cross-selling)
-
Naujų klientų paieška vykdant šaltus skambučius (angl. Cold calling)
-
Pardavimų strategijos kūrimas ir prognozavimas
-
Konkurentų stebėjimas ir analizė
-
Nuolatinis rinkos tendencijų stebėjimas
-
Prezentacijų paruošimas ir pristatymas
-
Kolegų konsultavimas sudėtinguose projektuose
-
Derybos su stambiais klientais
-
Sutarčių derinimas konsultuojantis su teisės skyriumi
-
Sandorių sudarymas su stambiausiomis Lietuvos kompanijomis
-
Santykių su naujais klientais užmezgimas taikant tinklaveiką (angl. Networking)

Jūsų
Patogumui
Atvyksime į
Ofisą.
Derinant bendradarbiavimo sąlygas, jums nereikės gaišti savo laiko kelionėms ir laukti kamščiuose, mes patys atvyksime į jūsų biurą, jums patogiu laiku.
Suorganizuosime Vietą
Susitikimams.
Kartais kompanijos nori atsisveikinti su esamu darbuotoju, bet negali to padaryti, kol nesurado naujo. Jeigu jūsų ofiso patalpų išdėstymas nesuteikia konfidencialumo susitikimams su naujais kandidatais, mes mielai pasiūlysime jums savo patalpas.
Įsigilinsime į
Poreikius.
Norint atrinkti gerą pardavėją, reikalingas ne tik keliamų reikalavimų sąrašas, bet ir aiškus suvokimas, ko iš tikrųjų tikimasi iš kandidato ir kaip bus vertinama jo veikla laiko perspektyvoje. Turime jau paruoštas metodines priemones šiam tikslui pasiekti, todėl užduotį atliksime greitai ir sklandžiai.
Pristatysime
Situaciją Rinkoje.
Įmonės, kurios retai užsiima naujų darbuotojų paieška, nežino paskutinių darbo rinkos aktualijų, todėl lūkesčiai ne visada sutampa su norimu rezultatu. Suteiksime jums daugiau informacijos apie šiuometinę padėtį pardavimų segmente ir padėsime sugeneruoti bent kelis potencialių kandidatų profilius.
Išanalizuosime
Motyvacinę Sistemą.
Vienas opiausių klausimų, samdant pardavėją – koks turėtų būti bazinis atlyginimas ir koks priedas nuo pardavimų? Šį klausimą palikite mums. Naudodami mūsų parengtas skaičiavimo metodikas, tiksliai nustatysime optimalų balansą tarp pastovaus ir kintamo užmokesčio.